Gratulacje - właśnie założyłeś swój własny sklep internetowy. Jednak czy to wystarczy, aby go uruchomić? Jeśli nie wiesz od czego rozpocząć, poniższa instrukcja  podpowie ci, na co warto zwrócić szczególną uwagę zanim zaczniesz sprzedawać online.

Pierwszy krok po rejestracji - uzupełnij dane

Na początku spersonalizuj swój sklep i uzupełnij jego podstawowe dane. Możesz to zrobić w zakładce USTAWIENIA >> DANE SKLEPU, gdzie uzupełnisz:

  • nazwę swojego sklepu,
  • adres strony, pod którym będzie on widoczny w internecie

Drugi krok po rejestracji - pamiętaj o dokumentach

Kolejnym krokiem jest wyposażenie sklepu w wymagane przepisami prawa dokumenty, czyli:

Trzeci krok po rejestracji - przygotuj strony

Administrator sklepu nie powinien też zapomnieć o przygotowaniu dla swoich klientów odpowiednich stron informacyjnych dotyczących:

Warto je zamiesić w stopce sklepu - można to zrobić w panelu zarządzania sklepem.

Czwarty krok po rejestracji - zadbaj o wygląd

Po udostępnieniu podstawowych informacji warto zadbać o wygląd i oprawę graficzną sklepu. W tym celu warto:

Piąty krok po rejestracji - rozwijaj sklep

Prowadzenie sklepu online to także komunikacja z klientami w formie mailowej. Warto więc ustawić odpowiednią treść wiadomości w ramach automatycznie wysyłanych informacji mailowych.

Szósty krok po rejestracji - rozwijaj sklep

Jeśli chcesz wykorzystać we własnym sklepie inne elementy graficzne, możesz je ustawić na początku lub stopniowo rozbudowywać swój sklep o:

Oczywiście, proponowane w ramach platformy Pasejo dodatki pozwalają nieustannie rozwijać sklep i uzupełniać go o nowe funkcje. Jednak to, co właśnie zostało ustawione, pozwoli ci już teraz rozpocząć sprzedaż.